Back to school

Idag har jag pluggat och ska så även göra några timmar frammåt. Jag måste säga att det känns väldigt ovant. Jag pluggade egentligen aldrig på Fridhem i den bemärkelsen. Men nu däremot är det grejer på G. Matteprov imorgon. Två inlämningar på måndag och sen rullar det bara på...Kommer nog ha typ ett prov i veckan fram till jul. Men jag ska klara det!
Det lär ju dessutom bli värre på Högskolan där skillnaden dock är att jag kommer att vara intresserad av det jag läser om. Det är faktiskt en ganska stor skillnad när jag tänker efter. Utan målet att komma in i Malmö hade jag antagligen grinat varje morgon:)

I helgen flyttar Nosse! Vi blir praktiskt taget grannar (eller ja....nästan!) Hujedamig. Nu kan vi storhandla tillsammans:)

Nej, nu ska jag plugga. Jag ska fan ha MVG på provhelvetet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0