Där fick jag så jag teg

Igår var jag lite "hied" (som mamma brukar säga, forkortning av hialös) och så partysugen att jag mår illa idag. Med tanke på utgången hade jag kunnat vara spiknykter och haft lika trevligt. Satt i princip bara och pratade hela kvällen och det faktum att jag hade tagit ett glas vin för mycket försvårade bara det hela:-) Jag får skylla mig själv.
Ikväll är det fest....PARTY! Fy fan...men jag ska klara det. Först ska jag i alla fall äta och sova. Ska bli spännande att se om man fortfarande platsar på tulla eller om tulla överhuvudtaget platsar. Betyget får ni imorgon.

För övrigt så mår mitt kattaskrälle bra. Hon har blivit fullständigt galen och flyger runt i lägenheten som om någon jagade henne med eld. Men det lägger väl sig med tiden. Fick ett FY SPRAY av Mimmi och det avskyr hon så det har jag sprutat på bland annat datasladdarna. Lite störigt med msn-konversationer som bryts var 30:e sekund.
Men jag kan inte förneka att jag avgudar det lilla livet! Min lilla Pangnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0