Det blev en Agnes!

Nu är jag inte längre ensam i min lägenhet, utan nu bor också katten Agnes här! Faktiskt ligger hon just nu precis brevid tangentbordet:-) Kanske också var detta som gjorde att jag beslutade mig för en lugn hemmakväll. Har inte varit ute alls i helgen och det känns hur skönt som helst!:-) Jag behöver vila känner jag...har blivit lite "mycket" på sistone. (Nu går hon på tangentbordet...) Första helgen på ett halvår...
Mimmi gick precis hem. Vi har haft det hur mysigt som helst med kräftor, räkor, ostar och grönsaksdipp! Både hon och jag tycks ha fått nog av fest...i alla fall ett par dar framöver! Man vet aldrig när det är dags igen:-) Jag måste säga att jag gillar att diskutera kvinnobekymmer, men jag hade gärna sluppit att ha dem. Attans! Tur man har en dunboll som kan pigga upp. Och en kompis lajk Meeems!:-)
Nu ska jag lägga mig och läsa och klappa katten.
(Jag kommer bli en såndär som tjatar om sin katt...illa)

image55

Kattipatzingen


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Naaaw.. (kom precis nära en dator på jag vet inte hur längesedan) Nästa gång är det jag som bjuder över di ER.. jag vet, Harry & Gordon needs comapny! Shit, vi kommer bli värre än värst ang "djursnack".. det fattas väl bara att vi börjar prata om deras avföring också! ;) Puss

2007-08-13 @ 13:58:51
URL: http://mimsmums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0