See you in a week!

Imorgon bär det av till Menorca! Det ska bli fullständigt underbart!:-) Känner att jag behöver en uppvilarvecka i värmen nu. Har faktiskt jobbat mycket i sommar! Dessutom gör det inget om jag kommer ifrån det  hårda festande som bedrivs på hemmaplan:) (Även om det nog kommer att förekomma en hel del förtäring av berusande drycker i Spanien)
Tullakrok igår höll måttet. Antalet besökare var relativt dåligt, men de som ändå troget tog sig dit gjorde det värt varenda krona!:-) Jag hade hur kul som helst. Detaljer vet jag inte om det är värt att nämna. Lite kräk, buskhoppning, skränande och en stripshow (som jag dock inte själv deltog i)

Nu ska jag nanna! Imorgon börjar skolan och väskan ska packas. Har försökt packa hela dagen, men aldrig kommit igång:-)

Vi ses om en vecka!
Jag kommer att sakna PANGnes!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0