The invasion of the bananaflies

Jag har sett en bananfluga i mitt kök. Nu är det bara en tidsfråga innan han (alternativt hon) tar dit hela släkten för att kalasa på min soppåse.
Tips mot bananflugor någon?

Imorgon blir det till att gå upp 04.45 för att bege sig till Isover för lite hederligt arbete. Detta betyder att jag måste vara i säng om (shittasså!) en halvtimme! Ska jag hinna läsa slutet på boken är det nog dags att bege sig sovplatsen.

Imorgon ska jag och Karolina lösa korsord på frukosten! Dagens höjdpunkt.
Och en liten egen mening tillägnar jag Mimmi. Du är bra, jag uppskattar dig!:-D Glad att vi kommit varandra närmre på senaste tiden!:)

Änd widd den avslutningen vill jag bara säga G'natt!
Imorgon vaknar vi upp till en klarblå himmel!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag är så glad att "ha" en vän som dig Rebecka! Om det fanns fler som tänkte och agerade som du, hade världen varit komplett! /Puss & Kram :)

2007-08-06 @ 20:46:48
URL: http://mimsmums.blogg.se
Postat av: Mimmi

RÖDVIN! För fluorna alltså! Tss.. (Men då ngt billigt från Netto!) :-P

2007-08-06 @ 20:47:55
URL: http://mimsmums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0