Bähnhoff

Helgen har bestått av fest och åter fest.
I lördags lagade Mimmi middag till mig (oss) - jättegott och jättemysigt!

image184
Ett försök i att illustrera hur mysigt Mimmi hade gjort:-) Verkligheten var bättre kan jag avslöja.



Därefter hände något så ovanligt som att vi gick till Bahnhof. Jag hade rent ut sagt roligt som fan. Jag ångrade mig lite nästa dag att jag hade tagit den där drinken vid halv två. Men jag blev bjuden och blev faktiskt på bättre humör efter den:-P Så Mimmi, anledningen till att mitt "tacktal" kommer nu är att jag inte räknade in mig i kategorin "människa" igår. Jag var rätt sleden faktiskt, men det var det värt!


Nationellt matteprov imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0