Gammal och skröpplig

Har inte skrivit på ett tag. Haft en liten kris.
Varit trött på skolan, på vissa, på mig själv...ja...sådär som kan kan känna ibland helt enkelt.

Vill inte påstå att jag direkt har något att komma med nu heller.
Gjorde ett prov imorse. Kunde man det så tog det 20 minuter. Mitt tog 20 minuter.
Nu ska jag sätta igång med svenskan. Fetingprov på torsdag. Dock känns det ganska lugnt eftersom jag hittills fått MVG på allt i Svenska inkl. Nationella Provet!

Har fått en väldig lust att rita och pilla med datorn också. Det är väl alla dessa duktiga illustratörer och grafiska designers på diverse bloggar som får fantasin att sväva iväg. Önskar bara att jag hade haft mer tid.
Gjorde en bild av Rosanna som faktiskt blev ganska lik!

image158

Likt eller inte likt?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

LIKT! Du är så doooktig såå Bobbo'n :)

2007-12-06 @ 00:39:09
URL: http://mumsich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0