Lov!

Nu har jag gjort alla prov för i höst/vinter OCH JAG ÄR SÅÅ GLAD FÖR DET!
Jag har lyckats med mitt mål att få MVG i alla ämnena och dessutom med en fantastisk marginal där jag fått alla rätt på över 50% av proven och kanske mer ändå. Jag kunde inte varit mer nöjd.

I vår blir det:
Projektarbete 100p
Matematik C 100p
Rättskunskap 50p
Programhantering 100p
Redovisning och beskattning 100p

Egentligen skulla jag läst Engelska A istället för Programhantering och Redovisning och beskattning, men jag tror att jag har större möjlighet att få MVG i dessa två även om det blev 100 poäng mer att läsa (eftersom det inte höjer snittet lika mycket att läsa kurser som inte finns med i sitt slutbetyg)

Studie och yrkesvägledaren tyckte att det var osmart av mig att välja bort Engelskan eftersom jag troligtvis kommer att få all litteratur på Engelska på Högskolan. Men jag prioriterar faktiskt att komma in på utbildningen överhuvudtaget. Engelskan får bli ett senare problem som jag får ta då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0