Och jag är såå glad för det!

image190


Idag är det Lucia, men det har jag inte märkt av alls förutom att jag nyss gjorde denna lilla bilden, samt att jag kokar glögg på spisen (för doftens skull) Men detta är ju saker jag skulle kunna göra vilken dag som helst. Varför kommer det inga lucior och sjunger för mig? Jag visste det, man är obetydlig i den stora världen. Där har Åhléns, Coop och Maxi det bättre.
Snart kommer Syster med pojkvän och vi ska laga mat, äta den och dricka vin! På en TORSDAG!?:-)
Det ska faktiskt bli lite småtrevligt eftersom jag mer eller mindre har isolerat mig i plugg denna veckan. Nu har jag bara ett prov kvar och det är på tisdag...OCH JAG ÄR SÅÅ GLAD FÖR DET! (Blondinbella inspiration...)
Det är inte mer än rätt att jag firar genom att bli lite halvlullig.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Blondinbella, BrunettBox ;-)

2007-12-13 @ 21:00:19
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0