Strålande Jul 2

Helgen som gått har som vanligt bestått av fest, fest och fest.
I fredags var vi en tretton pers i min lägenhet, vilket kändes som en himla massa folk i mitt lilla vardagsrum. Det var trevligt minsann. En fem nya ansikten (eller var det fyra?) Singelkillar!...och så endar man ändå upp med bättre begagnat! Skärpning på mig där.
Igår var jag hemma hos Mimmi och vi klunkade i oss vin för glatta livet. Mimmi var fruktansvärt underhållande under hela kvällen. Mer än vanligt...och det säär inte lite!
Vi träffade senare Rosanna, Jocke och Victor och körde några moves på Tres dansgolv.

Jag måste erkänna att t.o.m jag längtar till julafton nu! (Kan ha med mina mathallucinationer att göra...)
Dessutom gick mamma och pappa från att de inte skulle ha någon gran till att ha tre stycken! Två små och en stor (alla i plast, men det är tradition hos Sjöberghs)
I veckan ringde det på dörren hos mamma och pappa och utanför låg ett stort paket, men ingen var där. På paketet stod det "Era döttrar hade uppskattat om ni sätter upp den här //Tomten" I paketet låg en gran!
Det var Jocke som hade köpt den! Kan man bli mer underbar?

På schemat idag står "en runda på stan" för att fixa det sista och ikväll blir det uppesittarkväll i Strövelstorp hos mor och far - Bingolotto!

Strålande jul!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag kommer inte på den 13:e personen i fredes: Du, jag, Rosanna, Malin, Jeanette, Jocke, Viktor,Rasmus, Ivar + fyra nya. Ja men det blir ju 13! Det var inget :)

2007-12-23 @ 16:42:31
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Bingolotto på lillejulafton är nog tradiotion i varje hem=)

Blir så glad av dina kommentarer Rebecca, de värmer så himla mycket!
Mtk av anledningen till att jag skriver av mig om reumatismen är att jag fått så många läsare på sistone och flera av den har visat sig vara yngre reumatiker tjejer i gymnasieåldern. samt att jag sedan länge "skrivit av mig" i ett worddokument så nu kommer jag skriva i bloggen med=)
Varför inte dela med sig liksom.. Minst 1 av 10 svenskar är eller kommer få reumatism då kan man passa på att upplysa dem:-D

God jul!
Massa kramar

2007-12-23 @ 18:41:10
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0