Third World War

Jag drömde att jag befann mig i en buss på mitten av Öresundsbron. På ena sidan låg Köpenhamn och på den andra låg konstigt nog Stockholm. Plötsligt ser jag hur ett stridsplan kommer. "Övning" tänkte jag. Sen släpper de en bomb över Köpenhamn och det blir ett jättelikt eldmoln. Planet fortsätter över sundet mot Stockholm och en bomb släpps över Globen. "Min bror är där inne!" tänker jag. Sen bara vet jag i drömmen att ett tredje världskrig har brutit ut.
Gud vad lättad jag blev när jag vaknade.
Jag drömmer mycket om krig, eld och vatten. Skumt.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Jag vet inte hur det ens gick med mina nyårs-sms.. Mobilen och jag är inte vänner, alla desa funktioner.. Men det verka som om några kom fram=)

Inte kul med utslag? Åt du något igår som du kanske inte tåler? Något du inte brukar äta?Alkoholförgiftad kanske haha? ;-) Själv fick jag en skön fylla tack vare min nya favorit Gin&Tonic..

2008-01-01 @ 13:31:09
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0