Yr i mössan

image203


Rosanna ringde för en knapp timme sedan och väckte mig. Jag är alltid väldigt yrvaken när jag brecis har vaknat (logiskt) så det som kommer ur munnen tenderar att bli ren smörja (för att tala som en 97-årig farmor)

Ikväll blir det fest igen. Jag förstår inte alls hur jag orkar, men uppenbarligen känns alternativet att sitta ensam hemma inte speciellt lockande. Det är nästan så att man hoppas att man kommer att ha fullt upp i vår så att man får tillfälle att ta en vit vecka. (Jag gillar inte när man använder ordet "man" för mycket. Själv brukar det bli ofta)
Förhoppningsvis minskar alkoholkomsumtionen efter dessa "helger". Juldagen och Nyår är killers, och värre blir det när dessa två dagar inte sammanfaller med helgen, för då har man dessutom fredagar och lördagar att plåga levern på.
"Men drick inte då om det nu är så fruktansvärt hemskt"
Så hemskt är det faktiskt inte.
Jag blir nog också vuxen och hälsomedveten en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Får jag joina "vuxen och hälsomedveten" :P Ut imorgon? Jag är på G redan nu.. men bestämmer mig för en vit he..KVÄLL.. ändå.. "Sjätte sinnet" och döda människor på 3:an lockar ner tyvärr ;) Hoppas ni får la skoji't! Pussit /Mimít

2007-12-28 @ 21:24:39
URL: http://mumsich.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Köpte det på "Hemma Hos" på Hälsovägen =)Tack!

2007-12-29 @ 12:52:17
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0