Give me a sugarkick

Är det ett tecken på ohälsa när man är fruktansvärt sugen på bananer med sirap i ugnen, lösgodis, en ask paradis, jordgubbar, glass med chokladsås osv...men helt enkelt är för lat för att göra något åt saken och åka och handla?
Tur att latheten har smugit sig på. Har nog gått upp några kilo (eller - det har jag) tack vare (eller snarare till följd av) de frukostarna jag blir bjuden på på Sita där jag jobbar. Frallor med ost och fetekorv varje dag i 4 veckor. Usch. Men fy vad gott det är. Helt klart tillhör det dagens höjdpunkt. Jag blir alltid lite pösig när jag jobbar. Mycket bättre att studera. Då har man inte tid att äta och sånt mindre viktigt.
Vad hände med den där träningen?:-S

Imorgon ska partyliparta...förhoppningsvis på lördag också! Beror helt på tån. Dock inte min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0