Glömde tvätten - igen!

Suck! Mina grannar måste vara måttligt trötta på mig nu. Glömmer alltid tvätten.
Jag måste komma ihåg att jag alltid ska ställa klockan så jag inte glömmer den. Denna gången glömde jag dock att ställa klockan. Vad ska jag göra med mig? Får snart vara med i Robert Achbergs nya program och osämja mellan grannar.

Senaste nytt är även att jag inte kom in i Malmö i höst. Men what to do? Är ganska nöjd med att veta att jag ändå var 12:e bäst bland alla de arbetsprov som kom in. Tydligen kom det dessutom in en jädra massa arbetsprover och endast 40 fick komma på intervju. Hade alltså alla 20 kommit in via arbetsprov så hade jag varit en i gänget, men åtta personers marginal dessutom!
Men nu räcker det tydligen inte med talang. Nej nej. Helst ska du ha MVG i varenda jävra ämne från gymnasiet. Komvux i höst med andra ord. Ska läsa upp så många ämnen jag bara hinner och orkar. Jag ska fan in i Malmö!


Kommentarer
Postat av: sofie

Det där med den tidigt utvecklade demensen känner jag igen allt om. Själv brukar jag skriva ner det jag ska komma ihåg på en lapp. Men vad hjälper det när man glömmer titta på lappen? Det är helt hopplöst:)
Jättesynd att du inte kom
in i Malmö. Men det var ju väldigt kul att du ändå låg så bra till. Du är duktig. Det är det jag har sagt hela tiden. Jag är stolt över dig som fortsätter kämpa. Själv hade jag nog lagt ner hela projektet av ren ilska och besvikelse:P

2007-07-12 @ 07:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0