Jag älskar mitt meningslösa liv

Det är svårt att veta vad man ska skriva när man lever ett till synes ganska händelselöst liv. Mitt händelselösa liv leder till att jag får lust att blogga (för att göra något) men i och med att mitt händelselösa liv är så pass händelselöst så finns det lixom inga händelser att blogga om...hm.
Jag kan inte påstå att jag lider av bristen på händelser. Nej, snarare njuter jag. Jag älskar att ha ett blankt schema (efter jobbet) och dyker det upp något så är det också trevligt. Jag tror faktiskt att jag trivs hur det än är. Jag tror att detta möjligen kan bottna i att jag just nu trivs väldigt bra med mig själv! Har inte varit nere på evigheters evigheter. När man förändrar sin syn på omvärlden så förändras omvärlden (Tack Kay Pollak för att du öppnat mina ögon och mitt sinne!) Jag mår fantastiskt bra.
Fast det har ändå hänt någon liten teeny tiny sak. I måndags blev jag till exempel förkyld. I onsdags träffade jag Mr M för en promenad på beachen och igår åt jag Ceasarsallad hemma hos Anna och gick i småbåtshamnen och tittade på båtar. Jag har alltså inte heelt avskärmat mig från omvärlden. By the way så är jag frisk igen och redo att supa skallen i bitar både imorgon och på lördag. (Det där med skallen i bitar stämmer förstås inte så speciellt bra, men nästan. Nuförtiden blir jag sällan överförfriskad och inte ens bakis)
För övrigt så...(nej, vet inte vad jag ska skriva, men jag brukar alltid avsluta med ett "för övrigt" men jag antar att jag får hoppa det denna gången)

Eller vänta - JO! Nu kom jag på ett "för övrigt"!

För övrigt så jag har fått tillbaka 3300;- från Cypernresan eftersom jag blev sjuk. 3 förlorade semesterdagar + taxiresa och läkarbesök. Det känns gött så in i bängen. Dessutom fick Rosanna en 2000;- för två förlorade semesterdagar som medresenär. Dock tror jag att mamma vill vara med och planera in något skoj för dessa pengarna och det har hon bannemej rätt till. Det var hon som ordnade allt!:-) Thanks Mami.

Nu ska jag se slutet på Gullivers Resor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0