Sunny beach

Håller på att titta på resor för fullt och drömmer mig bort. Jag är så himla sugen på en till "festresa"...jag menar snart kanske man sitter där med pojkvän (inte för att det vore så fruktansvärt, men då är det lixom försent)
Jag vill ha så roligt jag kan och göra något skoj av min singeltid, den kan vara över vilken sekund (läs månad, år) som helst.
Förutom att jag är på resjakt är jag också på kattjakt. I höst blir det av - jag blir kattägare! Jag har inte hittat någon katt än, men jag tänkte börja med att köpa klösmöbel, kattlåda och leksaker. Sen får katten komma. Vill nog helst ha en "vanlig" katt har jag kommit fram till. En helsvart eller en svart med vitt på magen och vita tassar. Skulle också kunna tänka mig en grårandig. En kattpojke tror jag att jag föredrar.Som ett substitut för pojkvän. Ska jag ha en hona blir det väl bara "catfight" ha ha ha...
Ska bara komma på ett bra kattnamn.

image37

Den här lille busen hittade jag på blocket. Han lär nog dock vara såld när jag är redo att ta emot en katt i min lya.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Helmut, Åke, Egon, Greger.. det är bara några tänkbara namn på pojkv.. KATT! ;) Hålelr med om singellivet.. man ska njuta medan man är UNG! Dessutom hittade jag en restresa till "Sunny" i augusti. Ska länka dig sen! Puss /Kattägaren

2007-07-13 @ 00:23:12
URL: http://mimsmums.blogg.se
Postat av: sara

Håller med mimmi om kattnamnen=)

2007-07-14 @ 13:22:03
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: sara

hej!
jo jag ska sitta och spåna över en historia i helgen ;-)
jag följer gärna med till helsingör!
kommer hem igen på lördagkväll eller så efter det hittar jag gärna på något! bestä ni så hakar jag på=)
kramar

2007-07-19 @ 10:34:38
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0