Alla helgons blodiga potatis

Befinner mig nu hos päronen och kommer att göra det ett tag framöver. Kan inte bo i min lgh för tillfället.
Jag vill inte helt avslöja hur enormt korkad jag är, men en ledtråd är potatis. Ingen blev klokare av det och det är fan tur! Under dagen har jag utvecklat en potatisfobi. Beställde inte ens pommes frites på Mc Donalds. Potatisen har kommit att bli min störste fiende. Chips är nu ett minne blott.
En femma till den som fattar vad jag snackar om:)
Kommer drömma om potatisar inatt. Stora elaka potatisar med yxor och kanske en och annan permobil.
Syrran såg en gubbe i permobil klockan ett på natten i förrgår. På en 90-väg.
Hennes kompis ringde polisen. Hoppas att den förvirrade gamlingen har kommit tillrätta.
Nu ska jag sova. Jag är trött som bara den. Har varit iväg och handlat inför studenten hela dagen.

Och just det. Jag var minsann 18 igår. Var på båten Svea och festade loss med studentynglingarna. Kände mig som en i gänget. Nästan som om jag också skulle ta studenten. Tre år sen. Kan inte fatta det. Och inget vettigt har man gjort.

Som sagt - sova! Upp i ottan imorgon och härja hela långa dagen...lång.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

NU blev jag nyfiken!!! :-P

2007-06-07 @ 01:45:40
URL: http://mimsmums.blogg.se
Postat av: sara

hey!
självklart ska man vara glad för att folk läser bloggen det är inte så jag menade :-)
visar dig nån dag vi ses, tror inte jag reder ut att förklara via blogg/msn ;-)

2007-06-07 @ 18:51:35
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0