Bilder från Ayia Napa

image24

På vår favoritbar "Ambassaden"

image25

Ambassaden...

image26

Godaste drinken jag någonsin druckit intogs i baren på "Melpo Antia", Karolina och Malins hotell

image27

Jag och sis

image28

Karolina och Malin

image29

Nosse, Malin och jag på min och Nosses balkong

image30

Alkoholintag på Ambassaden innan Grabbarna Grus

image31

Fortfarande på Ambassaden. Torsdagen då jag blev full like a kastrull.

image32

Min sista utekväll innan jag blev sjuk.

image33

Sista kvällen på Grabbarna.

image36

Jag extremt flottig, skitig och snygg i min rosa pyjamas på sjukhuset

image35

Jag vet inte hur det ser ut här, men det var den godaste flygplansmaten jag ätit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0