Kvällsnytt

Jag måste ha skumma matvanor. Har precis (21.45) ätit nypotatis, senapssill, gräslök, gräddfil och stenbitsrom. Detta efter att jag 20.30 kom på att jag endast ätit en cheeseburgare och en påse salt och blandat idag. Då får Rebecca panik och kör iväg till affären och shoppar. En rabarberpaj har jag dessutom i ugnen, men den kommer jag inte orka äta. Tror att jag ska köra hem med den imorgon kväll till min bror och hans fru. Då blir dom glada:) Förhoppningsvis. Om den är god. Man kan ju desvärre inte ge bort en paj som man själv redan har smakat.
Och så ringde Mr D. Snacka om att man blev chockad. Rösten lät ju inte alls som man trodde att den skulle göra, skumme! Grattis till lägenheten i vilket fall:)
Imorgon ska jag städa hela långa dagen hemma hos föräldrarna i Strövels. Mammas arm är helt konstig så hon kan inte göra något och tro inte att man får pappsen till att skura badrummet:) Men han gör ju så mycket annat! Efter skurandet måste jag fixa lite hemliga saker inför fredagen. Student nalkas. Jag är fan stressad inför det, så mycket som ska fixas! Men det är roligt också:)
På kvällen imorgon bär det iväg till Ericas loverboy Staffan för att fira att han tagit studenten. Ska bli roligt med lite fest:) Det var ju sååå länge sedan sist! Hehe. Men faktiskt. Jag gick inte ut i lördags. Jag var hemma och slappade. Det är helt otroligt. Har inte varit hemma en lördag på minst ett halvår. Det kanske behövdes (eller nej?)
Aja.
See ya, don't wanna be ya!


Kommentarer
Postat av: sara

du får lära dig att man inte ska äta efter 18.00.. eller hur det nu var..
borde nog lära mig det själv :-)
Fika? soon?
lade till dig på min kontaktlista på bloggen hoppas det inte gjorde något.
take care

2007-06-05 @ 23:36:11
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0