Ängelholm by night

Oh yeah, igår var det lajbans. Jag och Mimmi hade skrivit in "Hbg" i almanackan, men efter lite spiritus i kroppa så ändrades planerna och det kändes ganska bekvämt att bara gå runt hörnet och försöka komma in på 57:an. Vi försökte och succeeded!=) Dit måste jag igen. Det var skitkul rent ut sagt. Vilka skojiga människor där var också! Och en massa hotties för den delen också. Vill ju inte utelämna mig helt men jag kan säga att det fanns en hottie som var hottare än de andra och honom hettade det till med. Återigen fick Box hångla. Ja ni ser, nu lämnade jag ut mig ändå. Jag kan helt enkelt inte hålla tyst.
Nu känner jag mig i ärlighetens namn lite bakis, men i ärlighetens namn så var det värt det.
Och så är det mojans dag och allt! Och vad får man för det? Jo Mamma bjuder på middag. Någonstans har det ju blivit fel=) Men mammas mat är god så man ska ju inte klaga. Dessutom ska hon få ett halsband.

Fan vad jag är sugen på mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0