Fridhem is the shit

Jo, som sagt, ibland is it the shit men ibland är det verkligen THE SHIT! Hade så jäkla kul ikväll. Blev så besviken på mig själv att jag åkte hem redan 01. Trodde att det var fetefest hemma hos mig men när jag kom hem ville alla hem. Blir så störd på mig själv att jag inte stannade och shakade asset! Hade för fan kunnat få ett hångel. Hade varit så jäkla perfa nu när man inte ska se människorna på  flera (förhoppningsvis inga) år. Okej, teatereleverna kommer nog märka ut sig lite här och där och en del kommer jag nog säkert att få se på TV, men inga andra...
Melodifestivalen var skeeetabra. Låten som vann nynnar alla på fridhem på nu! "Jag vill ju bara ligga ligga ligga, jag vill ju bara ligga ligga ligga!" Jävligt medryckande! Dessutom tror jag att många av eleverna kände igen sig i texten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0