Catkilling phobia

När jag vaknar efter att ha sovit (makes sense right?) så är jag alltid så rädd att min katt är död. Antingen att jag har sovit på den och kvävt den till döds eller att jag i sömnen råkat slänga in den i väggen eller liknande eftersom dess morrhår irriterat mig i näsan.



image144


Jag och Mimmi hade ganska kul i helgen när vi pratade med hennes katt i lördags (för katter kan man bara prata om med andra kattägare samt med sig själv i sin blogg)
"Nu är du en snäll katt och inte kissar i soffan, annars måste du dö...jaaa det måste du!" (sagt med "snuttigullig" röst)
"Ja, då måste vi ge dig en spruta så att du dööör lilla gubben förstår du"
"...och sen flår vi dig och hänger upp ditt skinn på väggen förstår du..."

Mimmi - jag hoppas att du inte har en "bad cat day" och inte tar illa upp:-) Harry ska leva! Harry är söt! Harry har njursten och ska snart bli frisk - och inte flådd!



By the way...har skrivit mitt första "åt-helvete-prov" idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

åt-helvete-prov?
mehh rebecca!!

2007-11-21 @ 15:28:22
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Sara

förresten vad gör du den 1:e lust att ta en öl eller ngt i ä-holm då?

2007-11-21 @ 15:28:54
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: sara

härligt=) för jag och några ska till ä-holm då=) så får man ju passa på att träffa dig=)

2007-11-21 @ 21:17:04
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0