Gamla goda tider

image127

På Kompis (hette det så då?)
Jag och Sofie var i alla fall totally "slushed"


image129

I kön utanför Feever (som det hette på den tiden)
Jag hade rött hår och var...ja, just det - stenad!:-)

image130

Jag och Sofie är på vår berömda Helsingörstripp
Vi shottar ur varsin mini-smarties burk

image131

"Byxbytet" i min gamla lya

image132

Självutlösare på Bahnhofs toalett

image133

Saloon (Tänk att vi verkligen brukade hänga där!?)

image134

Petflaskans tid
Förmodligen världens skabbigaste förfestlokal, men ju
tommare flaskorna blev desto mindre brydde vi oss
Sofie och Annelie ser trötta ut, men de var piggare bara
en halvtimme senare, tro mig

Kommentarer
Postat av: sara

haha masssa gamla festbilder!
sådana får du gärna lägga upp oftare=) riktigt kul att se haha

2007-11-15 @ 07:29:23
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Sofie

Otroligt fina bilder du har letat fram. Inte klokt vad jag saknar våra skabbiga festlokaler då jag ser dem. Saknar dock inte min enorma kroppshydda lika mycket!

2007-11-15 @ 08:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0