Hepp hepp hepp

Det måste vara något fel på mig. Jag blir inte hungrig. Idag har jag ätit ett ägg, en macka och två clementiner.
Detta skulle kunna vara ett teckan på att det är något fel på min hungersmekanism, men också på att jag är så förbannat slö att jag inte förbränner mer än så på en dag och därför inte behöver mer mat. Jag tror att detta är den troliga förklaringen. Vad jag gör om dagarna är att sova och försöka komma på undanflykter för att slippa plugga, vilket båda två minst sagt är ganska "stillasittande" aktiviteter.

Jag funderar skarpt på att ta en promenad.
(Som om det vore den mest ansträngande aktiviteten, men man måste ju börja nånstans)

Kommentarer
Postat av: sara

men ägg är gott!

2007-11-14 @ 15:03:25
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0