Mixed

Nu har jag sovit i flera timmar och är pigg änd räddi to do som läxa. Jag har vänt lite på dygnet. Sover när jag kommer hem och är uppe till efter småtimmarna (till och med!) Med småtimme menar jag 00.00.
Men jag har ingen sömnfobi. Jag sover när jag är trött och när jag inte är det så försöker jag inte att med våld somna.
Är lite efter i uppdateringen, men helgen var mycket trevlig. Jag och Mimmi vågade oss på att festa någon annanstans än i Ä-holm eller Hbg. Vi har vidgat våra vyer! Lund borde man testa på fler gånger!

Förutom denna tripp tog jag det ganska passivt i helgen. Satt hemma med katten på fredagen, var på Familia på lördagen och åkte hem till päronen på söndagen. Hittade hur mycket som helst på Familia. Fick äntligen tag i en vinterjacka! Halva priset på 995 på Price Off. Jag har aldrig varit så mycket för det där exklusiva:-)
Eller jag shoppade visserligen ganska mycket när jag jobbade heltid samtidigt som jag bodde hemma. Det jag kommit fram till är att handlandet och att dessutom köpa dyra grejer inte gjorde mig ett dugg lyckligare. Snarare stör jag mig på hur fin min lägenhet kunde vara nu om jag hade sparat de där pengarna. Jag tror faktiskt inte att jag är kapabel att köpa något plagg av "märke". Utmaningen är att hitta något lika snyggt för 149,50;-
Second Hand is the shit...

För övrigt så går lavvlajfet baad. Har inte en enda dejt på G. Match.com...vilket MÖÖG!:-)

Vad tycks förresten om juldesignen?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Karlfään! ;) Kom hem för några timmar sedan, och han yr runder i huvudet på mig här vid datorstolen jag sitter på (?) Känns dock skönt och för en gång skull fick jag en förklaring över saker och ting, och vad som hänt det senaste året.. Vi tar det en annan dag! :) Vad fin din blogg är Boxelibox! Du är så duktig så.. Är det Illustrater eller PS? Puss & Godnatt! /Mimmi

2007-11-28 @ 02:20:19
URL: http://mumsich.blogg.se
Postat av: Amending

Hmmm... Lund, å så hälsar du inte på mig? känner mig nästan förnärmad! =)
Ingen lastbilschaufför som passar på match?

Mitt livs första tur in i Ängelholm slutade på Thai Asia (var helt ok mat) och sedan polishuset... ja vi skulle göra intervjuer på polishuset alltså! Hann tyvärr inte kolla närmare på Angelholm denna gång, eller leta upp något av de matställena du rekomenderade, var alldeles för stressade...
Men tack för tipsen...
Å lycka till med ditt raggande! =)

2007-12-04 @ 02:44:44
URL: http://www.nogg.se/amending

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0