Well well

Jag har varit lite slö med bloggandet de senaste dagarna, men nu är det pluggvecka så jag antar att jag kommer att bättra mig. När det är plugg på G, får jag alltid sån lust att göra andra saker.
Imorgon ska jag skriva Nationellt prov i svenska. Tycker inte om det alls. 5 timmar som jag inte har någon kontroll över. Det går inte att plugga till, och det är helt klart hemskt. Men sen kan jag lugna mig med att det skulle till ett mirakel om jag får sämre än VG och VG är det enda jag behöver med tanke på att jag fått MVG på allt annat i svenska. Well well. Det är bara att ta't som et' kommer.

Helgen har varit amazing. Så himla skönt att ha roligt! Fredagen blev superlyckad. Fest at Jockes place. Massa folk, massa mat, massa dricka och massa musik:-) Tyvärr fanns där inga singleguys värda att ragga på, men det gjorde inget. Mitt kärleksliv är inte totalt och fullständigt i botten för tillfället, men det kan snart bli. Sådant vet man aldrig.

I helgen vill jag partaja. Jag är sugen på det redan nu!
Men först ska jag på mattelektion kl 13.45.
Hurry hurry.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du tyckte det. Jag tycker musiken är så bra...
Ta hand om dig!
Kramar

2007-11-12 @ 15:03:10
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Amending

Och jag saknade singeltjejer... eller åtminstone en i alla fall på den festen jag var på i fredags!
Så det kan gå! :)

2007-11-12 @ 21:36:37
URL: http://www.nogg.se/amending

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0