La Desperatione

Alla rätt på matteprovet - igen! Det känns ganska bra faktiskt.
Är dock förvånad över att jag i princip verkar skita i svenskaprovet imorgon.
Får väl panik frammåt kvällen kan jag tänka mig.
Unnar mig ett VG. Det måste i slutändan ändå räcka till ett MVG om man samlar ihop det.
Fy vad trött jag blir på mig själv som bara pratar om plugg.
Som jag och Mimmi ventilerade igår.
Det jag vill är inte att plugga.

Jag vill sjunga (vråla) falskt i bilen till någon gammal svensk låt. Typ "En dag" "Den morgonen" eller "En jävel på kärlek" Sådana där låtar som man nästan kan utantill, men som man egentligen inte tycker är speciellt bra.
Jag skulle också vilja göra iordning en bricka på morgonen med ägg, frallor och juice. Kanske en engelsk breakfast?
Klunka några flaskor vin mitt i veckan för att busa till det hade varit skoj.
Skita i första lektionen på morgonen och bara ligga och dra sig i sängen.
Storhandla en söndagskväll.
Laga lyxiga vardagsmåltider.
Promenera i skogen är aldrig fel.

Jag är desperat.

Kommentarer
Postat av: Nosse

Du är rolig. Jag är en trogen läsare av dig blogg. Försöker hitta någon annan som skriver saker som man kan relatera till men det går inte. Vet inte om det har att göra med att vi är systrar och sjunger samma låtar tagna ur luften, samtidigt! Det är inte klokt!

2007-10-17 @ 14:56:04
Postat av: Mimmi

Make it two! ;)

2007-10-17 @ 21:45:08
URL: http://mimsmums.blogg.se
Postat av: Amending

Bara alla rätt? å ändå är du nöjd? Jag hade inte varit nöjd förren jag fått en guldstjärna i kanten! :)

Fick tillbaka en tenta idag, å den var godkänd! (finns bara IG och G), Men fick en massa positiv feedback, så tydligen funkar mitt "pluggadygnetruntdesistanätterna" sätt... även om det är jobbigt!

Idag har jag lagat en gourmemiddag bestående av färdiglagade köttbullar och grov pasta! Det skojar man inte bort! Fast hade gärna testat din engelska frukost eller lyxiga middag :)

2007-10-18 @ 21:50:28
URL: http://www.nogg.se/amending

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0