Next:

Nästa lektion börjar inte förrän 14.35, what to do? Jag borde städa och plugga, men jag tror jag drar till Väla...vilken helomvändning va?:) Jag tar ut lovet i förskott helt enkelt. Företagsekonomiprov imorgon, men det finns ju en natt också! Den ska man inte förkasta...

Jag är glad, sådär sprudlande lixom. Detta är första veckan på länge som jag faktiskt ser fram emot helgen! Jag kan göra precis vad jag vill och det gör mig lixom...glad!:) I bästa möjliga mån ska jag undvika att upprepa diverse lördagstabbar i form av kräk osv... På lördag ska jag ha kul - väldigt kul! Jag är till och med sugen på att hångla med en främling. Kan inte ens komma ihåg när den lusten infann sig senast. Märkligt.

Igår kräkte min katt för första gången. Jättemycket på köksgolvet. Faktiskt så orimligt mycket att jag började fundera på om det kunde vara något annat. Typ om jag spillt jättemycket jordnötssås på golvet eller något. Med uteslutningsmetoden kom jag fram till att det måste vara katten. Har inte ätit jordnötssås på säkert ett år.
Är lite orolig för henne. Hon verkar lite hängig och äter inte så mycket som hon brukar. Börjar starkt misstänka att det kan röra sig om någon form av missbruk. Kanske fick hon mersmak när jag råkade stänga in henne i medicin -och spritskåpet (jo, jag har faktiskt kombinerat sprit -och medicinskåp, lustigt nog)
Well well...får hålla ögonen på henne!

På Väla tänkte jag hitta ett par partyearrings. Dessutom tänkte jag få i min lite wookade grönsaker, DET är icke fel! Jag är så lycklig (igen?) för nu har äntligen min brutala matlust börjat avta. Har käkat som besatt den senaste månaden (senaste månaderna?) vilket ofrivilligt har resulterat i trånga byxor. Till min fasa hade jag faktiskt gått upp 4 kilo (brukar aldrig väga mig) och det på kort tid som bara den. Well well, det löösår saj.
Lite träning hade inte varit fel. Men PALLA lixåm!:)

Off to Väla Centrum

Kommentarer
Postat av: sara

ge henne lite ris mot magen?

hoppas allt är bra annars, får ta och ses snart över en flaska rödvin eller ngt=)

2007-10-24 @ 15:43:37
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Amending

Väla är trevligt!
Hmmm... känner mig som värsta stalkern som smyger runt å lämnar kommentarer på din blogg, under olika psedonymer...
Kanske dags att lägga av? :)

Lycka till med främlingen föresten! ;)

2007-10-24 @ 23:35:34
URL: http://www.nogg.se/amending

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0