En paus

Bilder har jag inte lagt upp många på sistone och det ser ganska tråkigt ut när man trillar in på bloggen (vars design jag snart får en sur uppstötning av) Den kommer att ändras när det finns tid till det. Nu ska jag till biblioteket...

image60

Jag och Karolina på Nosses halv-inflyttningsfest

image61    image62

Jag som nannar men kattipatzingen och jag på kräftskiva

image63

Menorca

Ikväll då? Ingen aning. Antagligen bara plugg. Får jag en pluggpropp kanske jag ringer upp någon för att fråga om denne tillsammans med mig för har lust att för en stund glömma sina bekymmer.
Är det någon som skulle vilja ställa upp som 112-aktör går det bra att skicka in en intresseanmälan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0