Ut med språkhistorian - in med procenten (ur matematisk synvinkel tyvärr)

Alla mina blogginlägg handlar om plugg. Tyckar du det är tråkigt ber jag dig omgående att söka dig till annan sida. Plugg är det enda som rör sig i mitt huvud nu. Jag drömmer om det på nätterna och jag sitter försjunken i böckerna på dagarna. Vilket spännande liv man lever! Jag är till och med beredd att ge upp allt vad festande heter för denna underbara syssla.
Har nyss skrivit ett svenskaprov och allt pluggande gav utdelning! Kändes som att det blev ett MVG. Allt annat är bortkastad tid. Jag går inte på komvux för att lära mig saker utan för att få MVG så att jag så småningom kan ägna mig åt sådant som faktiskt intresserar mig. Det är bara att tugga och svälja och acceptera att samhället ser ut så.

Så. Dags att börja plugga! Matteprov imorgon.

You gotta love it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0