45 år till pension!

Nää...hon är definitivt för ung för att vara så gammal! Hon är fortfarande 16 och så är det bara. Jag pratar om att min syster idag blir 20. Igår utbrast hon helt oförberett "Jag har en femårsplan att gifta mig och få minst ett barn"

Men...men...men - det kommer ju inte JAG hinna! Visst är det meningen att storasyrror ska ha förstatjing på sådana saker? Jag låg faktiskt och funderade på det igår kväll. Jag kom fram till att jag hade blivit jätteglad över att bli moster även om jag själv vid tillfället skulle vara mil från kontakt med om så bara en ynka spermie. Jag blev stolt över mig själv som kunde glädjas av den tanken.

Skulle jag få panik när det väl närmar sig så får jag väl ansöka om adoption. Nå? Hur lång tid kan det ta innan man får hitskickat en unge från nån annanstans i världen? Inte mer än nio månader väl?

Det jag ville komma fram till var inte det utan mer...GRATTIS SYSTER!:-D

image267
Rödflossiga på Rhodos 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0