En helt amazing dag

Puh...vad skönt att bara slappa framför datorn ett tag (blundar för att min lägenhet ser ut som Dresden 1945)
Har idag varit i Malmö och Köpenhamn. Hittade lite överdelar på ströget som jag är nöjd med. För övrigt var det så himla skönt att bara gå runt där själv och strosa. Tror att storstäder egentligen kan vara min grej. Dessutom var det ljummet i luften. På vägen till tåget tog jag en chinabox i farten och kände mig som en riktig Sex and the City-brud fast lite mindre glamourös. Det var så jäkla gott!

På tåget på vägen hem dregglade jag ner hela min scarfs. Jag brukar inte tycka att saker är pinsamt men jag skämdes lite, för jag tror inte att man kunde undgå att se det. Jag sov gott i alla fall.

Imorgon ska jag städa och tvätta! Det ska bli så himla skönt när det är gjort:-) Längar till det ögonblicket då jag sätter mig i soffan i min nystädade lägenhet och tar fram programhanteringsböckerna och börjar plugga.

På återseende gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0