Helgen

I fredags åkte jag till väla och unnade mig lite nya kläder efter det hemska matteprovet (som jag för bövelen fick VG+ på! Kan ni fatta?:-D)
På kvällen var det kalas för brorsbarnet Erica som fyllde tonåring. En trevlig liten tillställning! Vi åkte därifrån vid nio och sen slappade jag bara framför datorn hela kvällen, jätteskönt, för det hade jag inte hunnit i veckan.
På lördagen var det dags för The Big Party för Rosanna i Strövelstorp. Det blev verkligen lyckat! Jättekul hade vi! Vid ett tog vi bussen till Ängelholm och shakade loss lite inne på ett livsfarligt Bahnhof. De hade satt upp en smal scen på dansgolvet som man skulle trängas på (om man ville) och det ville vi. Jag höll på att dö ett par gånger.
Avslutningen gjorde vi på Pizza Box som vanligt. Och vad tog jag? En havets läckerheter såklart!

Jag sov till 12.45 på lördagen och slappade fram till kl 15 då jag körde till Lund. Väl i Lund promenerades det, lagades mat och sågs på skräckfilm.

Idag har jag varit trött som in i bängen. Fick tillbaka två prov i skolan. Ett VG ++ och ett VG+. Gladast blev jag för VG+:et. Mina chanser för att komma in i Malmö höjdes i och med det resultatet drastiskt! Nu ska jag bara hålla nivån:-)

Nu blir det lite plugg, eller MYCKET plugg...

image273
Dagens lunch. Lax med Räkrisotto och ärtor. Gott som bara den!

image274
Karolina och Staffan vid middagsbordet i lördags. En vacker syn

image275
Jag och Karolina på Bahnhof doing our crazy-faces

Rosanna hade jag ingen bild på. Födelsedagsgris och allt! Det tar vi en annan gång!


Kommentarer
Postat av: Karolina

HERREGUD! HAHA!

2008-04-07 @ 17:25:45
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0