Lite av varje

Nu är ett prov avklarat. Och det gick...bra! Tror jag i alla fall.
Har inte haft tid att plugga till provet tidigare i veckan så egentligen skulle jag gå upp klockan 5 idag och plugga, men jag nöjde mig med att gå upp 07.10 och fick därmed sova ut. Så mycket plugg hann jag kanske inte med, men det gick ju ändå...

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till lunch. Tänkte unna mig att äta precis vad jag är sugen på för att fira att provet gick bra, men nu kommer jag inte på något alls jag är sugen på.

Tänk att det är fredag redan imorgon, ska bli så himla skönt med helg och framförallt ska det bli kul att komma igång med arbetsprovet på allvar.

Börjar dessutom fundera på om jag ska stämma träff med något av mina så kallade "nätragg":-) Sånt brukar ju faktiskt vara hemskt spännade. Dessutom väldigt spännande för er att följa:)
Börjar tröttna på att prata på msn i all evighet innan man bestämmer sig för att träffa nån. I värsta fall har man ju slösat bort sin msn-tid på en person som visar sig vara helt meningslös. Nej - det är lika bra att träffas direkt:-)

Får fila vidare på det där...

Nu: Mat!
Mc Donalds kanske?

image266
En bild i varje inlägg...som jag lovade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0