Nu har jag cancer igen

Jag har ont i min vänstra armhåla...det är förmodligen en cancerknöl som ligger och trycker på nån nerv. Det är bara att avvakta och se. Jag drabbas av cancer flera gånger i veckan och däremellan får jag några hjärntumörer.

Igår hade jag och Mimmi det jättemysigt! Vi åt världens godaste middag här och sen begav vi oss till Hbg och Utposten. Där träffade vi Mimmis baldejt och en gammal klasskompis till mig (samma person i övrigt) Han hade blivit helt förändrad och jag och Mimmi blev lite chockade, men det gick över när vi beställde vin.

Mot slutet kom Mimmis möbelkille och en kompis till honom till Utposten. När dem stängde gick vi hem till Möbelkillen och efter att ha insett att vi missat bussen så sov vi där.
Vaknade imorse av att en hårig rumpa stirrade på mig från soffan (jag låg på en madrass på golvet) "Höddedudu! Dra upp brallorna!" Jag fick min vilja igenom.

När jag kom hem sov jag och jag vaknade för en timme sedan.
Det är bra mycket skönare att sova i sin egen säng!

Nu ska jag handla, äta och diska innan Elin kommer klockan 19. Det ska bli kul:-)
Imorgon ska jag äta lunch med Anna. Ska också bli mysigt. Tror faktiskt att jag bangar bahnhof idag och går hem när saker och ting stänger i stan vid ett.

See ya!


image319
Maten igår på nya tallrikar! Det var detta Victor gick miste om:-) Ser det inte förjäkla gott ut? Och så smör och persiljedränkta potatisar till!

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

ser riktigt gott ut!

2008-04-27 @ 11:54:00
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Mimmi

Tack för allt Boxelibox! Li'a raolitt var gång.. Det där med manligt håria rumpor ä en bedrift.. eller ja, man vill inte se dem men man kan heller inte vara utan! ;) Puss!

2008-04-27 @ 23:00:24
URL: http://mumsich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0