Onsdag it is

image265
Nyss hemkommen från en föreläsning med Mia Törnblom och en annan tjej som hette Susanne (coach inom idrott) Det var jättebra och jätteroligt! Får nog börja bläddra lite i Mias bok...igen...

Agnes var jättemysig igår kväll. Var lite rädd att hon skulle bli förändrad efter operationen men icke! Som vanligt ville hon ligga bredvid mig i sängen ich trycka sitt lilla huvud mot mitt. Slicka mig i ansiktet änd so ån. Skillnaden är att hon har en tratt på huvudet som även för min del inte är värst bekväm. Hon skrapade mig med den hela tiden och ett tag så låg även jag med huvudet i tratten.

Katten med tratten...

Nu ska jag plugga och därefter blir det kalas för David!

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

nawwe agnes låter jätte söt!

2008-04-02 @ 18:00:54
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0