Sicksack

Imorgon klockan 17.00 kommer jag att vara jättelycklig. Då väntar en helg utan några måsten alls! Jeanettes fest visserligen men det faller nog inte riktigt under kategorin "måsten":)

Idag är det tvätt, städning och plugg som gäller! Just nu kan jag faktiskt se mitt vardagsrumsbord för första gången på flera dagar! Hade glömt hur fint det är:-)

För övrigt så verkar folk (killar) ha blivit helt galna. Är det för att det är vår eller vad är det frågan om?

Fy vad mitt tangentbord är äckligt. På tal om annat. Hur rengör man det? Kan man lägga det i badkaret en halvtimme med fettupplösande medel? Troligtvis inte...

Vilket uppdelat inlägg det blev. Ingen röd tråd här inte. (Mimmi-inspirerat)

Det är varmt ute!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ja det får vi verkligen göra, det är så sällan vi ses trots att det inte är så många mil emellan oss... Kramar!

2008-04-16 @ 13:39:43
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0