Torsdag!

1 h och 40 min lunch. Jag vet inte vad jag ska äta. Jag hade velat ha en bakad potatis men hur kul är det att äta själv på en skala?

Klockan 15.00 har jag ett prov som jag har pluggat på i sammanlagt 5 minuter. Jag kollade upp på nätet hur man gör ett hårt bindestreck. Har alltså prov i programhantering. Hoppas det löser sig. Är lite disträ just nu och har ingen ro att sätta mig med böckarna. Dessutom hoppas jag att jag redan kan allt sen innan. Upp till bevis.

Ska få tillbaka Rättskunskapsprovet kl 13...tror bara att jag skrapat ihop till ett VG.

Lektioner 13-17 utan paus...det blir jag trött i huvudet av.
13.00-15.00 Rättskunskap
14.30-15.50 Matte C
15.00-17.00 Programhantering
Som ni ser så går alla lektioner in i varandra så det blir till att springa som en skottspole däremellan.

Ikväll får jag min belöning för mitt hårda arbete, hoppas jag:)

Pannkakor?

För övrigt har jag blivit helt galen i Sonata Artica. Det är mitt favoritband just nu. Har hittills inte hört EN enda dålig låt.

Sonata Artica - Shamandalie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas provet går bra och att du kommer på något gott att äta! =D

2008-04-17 @ 12:04:47
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0