Dålig uppdatering

Har nog varit lite dålig på att uppdatera...
Helgen...same same same. Party at my place. Melodifestival, alkoholkonsumtion och dans i vardagsrummet. 14 personer blev vi! (Om jag har räknat rätt) Rosanna var jättesnäll och städade innan vi gick, så det var inte alltför hemskt att vakna upp på söndagen. Kvällen var mycket lyckad! Att den avslutades med Pizza gjorde inte kvällen sämre. Eller....egentligen avslutades den med Hitta Nemo i min säng. Karolina var min houseguest. "Fortsätt simma, fortsätt simma..."

För övrigt är koncentrationsförmågan åt h*vete. Jag har Rättskunskapsprov och Matte C prov imorgon. Orkar inte riktigt engagera mig. Får helt enkelt hoppas på det bästa och försöka reparera skadan på nästkommande prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0