I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

I natt drömde jag att Rosanna hade köpt 4 semlor
- till sig själv! Vi satt på ett café och klockan började närma sig natt. Eftersom dagen snart var slut så började de rea ut semlorna för att slippa slänga dem. 2 st för 7 kr. Rosanna såg sin chans att göra ett rejält klipp! Hon mådde dock illa efter en halv och började mata mig med dem istället. Ja hon faktiskt "matade" mig. Lite creepy. Det är konstigt vad man kan drömma.

image228

Idag har jag tvättid klockan 12 och medan tvätten tvättas så ska jag plugga. Rättskunskap, Matte C och Projektarbete.

För övrigt så skulle jag gärna vilja gå upp lite i vikt på mina ben. Hur gör man då? Jag vet att man inte kan punktförbränna, men kan man punkt-gå-upp-i-vikt? Mina böjsår (byxor) sitter så löst runt pinnarna (benen) och i ändan (baken). Fläskar jag i mig en massa så får jag bara en bullmage och det eftersträvar jag inte. Hm, hur går man långsamt upp i vikt? Jag har inte råd med nya byxor.

Nej, nu ska jag äta frukost. Det är ovanligt för att vara jag. Tror bannemej att jag ska steka lite bacon och ägg. Nästan lite brunchvarning.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Du måste nog dessvärre gå upp överallt först. Rikigt rejält för att sen punkt-förbränna. Eller kolla upp vart fettet sätter sig. Nyttiga fetter sätter sig på ryggfläsket, visste du de?

2008-02-21 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0