Och snart är det till och med helg

Denna dagen har jag inte sovit alls mycket och det känns jättekonstigt. Jag gick upp 07.13 (Nytt rekord för i år) och 08.30 befann jag mig på kontoret i Åstorp där jag gjorde lite nytta. Vid 12 åkte jag därifrån för att möta upp Marie (en av våra anställda) som visade mig Barkåkra kyrka, som jag ska städa på lovet. Marie är så himla mysig på nåt vis. Övertydlig, gullig och jättekort.
Efter besöket där gjorde jag köttfärsåså och makaroner, pluggade in de sista engelskaglosorna och 14.40 gick jag till min engelska lektion. Nu har lektionen precis slutat och strax ska jag hem till Mor och Far för familjemöte. Jag längtar nu jättemycket efter att skolan drar igång på riktigt för det här med att inte sova bort hela dagen var verkligen min grej.

För övrigt blev jag positivt överraskad på engelskan idag. De andra fick tillbaka ett gammalt nationellt prov som de gjorde förra veckan när jag var sjuk (för att se var man ligger) och jag tyckte inte att det var alls speciellt svårt. Kanske kan jag få MVG i engelska.

Imorgon är det Alla kärlekstramsiga människors dag och jag ska skriva kärleksbrev till Måns Zelmerlöw och Björn Gustavsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0