QX Gaygala

När jag tittar på Gaygalan får jag en sån väldig lust att flytta till Stockholm för att försöka nästa mig in i böggängen och bli en riktig faghag. Bara det att galans avslutningslåt var "I natt i natt" säger för bövelen allt!

image222

Och så bju'r jag på en bild från i lördags.
Nykter kan ingen beskylla mig för att vara...


image223

Jag minns att vi hade jävligt kul i detta ögonblicket och ögonblicken precis innan och precis efter. Jag skäms över att berätta det med vi drack faktiskt öl ur en gammal julmust petflaska...och ännu värre - vi hade grytvantar på oss! Varför, varför!?

(Jag vill vara lika söt som Karolina...)

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

finns det inte ngt sånt ställe här i skåne? alltså itne galan då utan nån gayklubb.. eller vi är
så satans tradiga här nere i skauneland?

2008-02-08 @ 14:08:42
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0