Sum saturday



Lördagen var rolig till mycket rolig. Som vanligt blev det lite "crazy" hemma hos mig. Tror att alla vara ganska kastrull-fulla när vi begav oss till Bahnhof. Vi skulle bara stanna till lite över två men sen gick tiden och vi hade kul så vi stannade tills dem stängde!
Denna helgen var ovanligt rolig. Oddsen för att man ska ha roligt på Bahnhof två dagar i rad är inte särskilt stora!

För övrigt så har jag en mycket jobbig hosta. Mina stackars magmuskler vet vid det här laget att de lever.

Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHAHA! Det var så jävla kul! Jag kommer verkligen ihåg hur kul jag tyckte det var!! Du skrattar så himla kul! Haha! Nej det var en av kvällens höjdpunkter helt klart!

2008-02-11 @ 14:47:25
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0