Jihaa

Idag känns det mycket bättre.
Ömmandet i knäna har lagt sig och det var huvudsaken. Näsan snorar som om den aldrig gjort annat och det trycker över brösthelvetet, men jag har ändå bestämt mig för att jag är relativt frisk. En dag till i soffan All by myself - nej nej. Idag blir det en runda på stan och ett besök hos Rosanna och Jocke som båda ligger hemma och är sjuka i feber, halsont och allt möjligt.
Jag har kommit fram till under dessa dagar att det är mycket frustrerande att inte kunna röra sig som man vill när man egentligen känner sig pigg i huvudet och detta gällde ändå bara ett par dar! Det ger en en tankeställare när det finns personer i sin närhet som jämt går runt och är begränsad i sin rörlighet. Sara till exempel, du är så jävra duktig (och där kom duktig-ordet som jag egentligen inte gillar, men watta F)

Nu ska jag duscha. Mitt hår droppar av fett i topparna.

image207

En och en halv vecka gammal bild. Eller nåt sånt...

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

du får krya på dig vännen!

2008-01-03 @ 14:53:39
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0