Livet börjar efter (klockan) 14

Halledag. Blev väckt klockan 07.55 i natt av att golvläggaren ringde. Vi bestämde i alla fall att han ska komma hit och lägga nytt golv på tisdag!:-) När jag slumrade till igen för nån minut så blev jag väckt igen. Klockan nio på natten! La mig i soffan och kollade på några avsnitt av Sex and the City för att sedan somna. Visste ni att Charlotte döpt sin vagina till Rebecca för att avdramatisera dess roll? Halledag nr 2.

NU har jag i alla fall vaknat till liv igen. Så smått börjat göra mig iordning för att färdas den enorma sträckan på 20 meter till Komvux.
Har dessutom antagligen kommit på vad jag är allergisk mot och det har inget med mat att göra. Tror snart att detta förbannade kli försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0