Mes-rea

Förr i världen (på den gamla goda tiden) var rean minsann något speciellt och utomordentligt roligt.
Nuförtiden pågår rea året runt och det tycks som om de bara är de fula kläderna som går dåligt åt till ordinarie pris som ställs fram som reavaror. Var tog "Rea 50% i hela butiken!" vägen?
Nu är det "Rea 30-50% på massor av varor" Massor är ett ställ med stickiga koftor i strl 32 och 46.

För övrigt så är jag givetvis övertygad om att jag snart kommer att dö eftersom jag haft ont i bröstet sen igår natt. Nu gör det dessutom ont när jag andas. Ja, mitt herrskap, nu är det bara en tidsfråga!

Nu ska jag titta på Sex and The City faktiskt! Egentligen skulle jag och Mimmi ha en Sex and The City-kväll ikväll men vi är krassliga bägge två. Akta er vad glad jag blev i hjärtat när jag fick låna dvd:erna av Rosanna (Karolina).

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

SATCkväll låter ritigt mysigt=)

2008-01-03 @ 20:26:08
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

jag håller med att rean inte är som den varit.. ytterst få som ens har 50% :-(

dock har scorett 30% på reapriset nu, det är ju nästan som förr;-)

2008-01-04 @ 07:53:17
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0