S(full)en like a kastrull

Känns som om jag inte skrivit på ett tag och det har haft sina orsaker. Fick en allergisk reaktion på nyårsnatten (tack och lov när festen redan var slut) Kliade i nacken och i hårbottnen så jag trodde att jag skulle bli tokig. Dessutom svullnade ögonen upp och man kunde lätt tro att jag fått en släng av Downs Syndrom.
Var på akuten igår och fick allergimedicin, men idag är det inte bättre:-/
Knäna är alldeles svullna och ömmar och så även handlederna och vänster tumme. Svanskotan och höfterna är ömma (what lixom?) När jag sväljer får jag ont i bröstet. Inget kul för en hypokondriker som mig. Jag tror att allt är cancer i princip. 
Var precis på akuten igen, men där fanns ingen som kunde titta på det förrän klockan 17.
Well well, det är väl bara att hoppas att det blir bättre med tiden.
Tycker bara det är så konstigt. Jag har alltid kunnat äta allting.
Det var nog en av de förbannade svamparna på nyårsafton som utlöste det hela. Men goda var dem. Åtminstone.

Och nyår var bra! By the way:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0