Tomhet

Sex and the City boxen är...jag...klar...med. Det är så man får klumpar i svalget och tårar i titthålet. But. I will survive! Får väl börja på nån annan box.

Helgen (för att komma till det väsentliga) har varit mycket bra. Fredagen spenderades i Lund med Anna på Herkules (och jag fick även nån minut med Mimmi!)
Herrejävlar, nu kom jag på att killen med död tunga messade mig för nån timme sen och jag har glömt att svara! Så intresserad var jag. Hade kan-jag-få-ditt-nummer-frågan inte kommit så plötsligt så hade jag givetvis försökt hitta på ett riktigt bra fejknummer, men min hjärna hann inte med! Nog om den saken.

På lördagen stannade jag i Lund ett tag in på eftermiddagen och jag och Anna åt en supergod pizzabuffé på Malmö Nation. 40 jävra spänn - som hittat men inte köpt. Billigt är bra och i detta fallet också mycket gott!

Jag hann inte mer än hem (i princip) förrän det var dags att dra av sig förra kvällens party outfit och på med den nya. Bahnhof var målet och vi var till och med så disciplinerade att vi gick in när det var gratis (okej 20 spänn för garderoben, men det kan till och med jag hantera) Sa jag förresten att det var jag och Mimmi som gick ut? Ibland känns viss info överflödig.

Jag träffade (hör och häpna) mina två enda ex på Bahnhof och de är inte ens personer som brukar gå dit! Blev väldans gla' att se dem bägge två. Så skönt när det inte finns några hard feelings.

Och idag (gud vilken händelserik helg för att vara jag) så körde jag till Lund för att titta på fotoskolans utställning. Mimmi var med och fajtades om titeln som "den som lyckats bäst med temat".
Efter titten så åt jag, Mimmi, Anna och Per (nej, ingens pojkvän, men Mimmis moders man) lunch på Ebbas fik. Det var himla gott måste jag säga och jag åt tills jag fick gravidmage och svårt att resa mig. Jag behöver nog inte äta inom de närmsta veckorna känns det som.

Imorgon har jag en lektion 10.15 och efter det ska jag städa och göra fint i lägenheten. Det gäller att visa sig från sin bästa sida för på kvällen kommer Sofie och hälsar på minsann!´

Nu blir det till att snutta kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0