Vart tog pollykuletiden vägen?

Gud vad jag börjar bli trött på att läsa om andras liv, men framför allt på att jag inte har ett eget.
Sex and the City-boxen är mitt liv. Idag (och igår) har jag känt mig som en riktigt sorglig, äcklig singeltjej med disk ut i hallen, iförd illaluktande mjukisbyxor och med fettdroppande hår. Jag längtar verkligen till måndag. Hoppas att våren blir ett helvete, jag vill våndas i ett träsk av ändlösa pluggnätter och tröstande fyllehelger.
Jag känner mig dessutom lite utanför som inte alls är med i Sälenplanerna. Jag vill också till Sälen. Hoppas att det regnar där. Eller alternativt, att det snöar så mycket att det blir lavinfara. Eller alternativt, att någon bryter benet. Eller...äh, nu får det räcka. Klart jag hoppas att kidsen får det trevligt däruppe!

Mimmi, vill du supa med mig i helgen?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du kan räkna med mig vännen! ;) Vart bär det av någonstans för oss i helgen? (Psst, Lina och jag planerar in framtida Malmö-utgång.. vi häckar hos henne och då räknar jag med dig!) ;-P Puss & Kram, sov så gott!

2008-01-08 @ 23:15:02
URL: http://mumsich.blogg.se
Postat av: Mimmi

Fast, en annan typ av Malmö-helg dvs.. ;)

2008-01-08 @ 23:15:36
URL: http://mumsich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0