I brist på annat

Jag känner mig smått understimulerad (det är inte ofta ska jag be att få tala om) Är lite rastlös! Speciellt eftersom det inte finns nåt bra på TV heller. Kollade på barnprogrammet. Det var en ny serie som handlade om en tjej och en kille som träffades via WOW. När deras föräldrar konstaterade att de var spelberoende blev de av med sina datorer och istället börjar dem skicka uppdrag till varandra via sms. Nästan så man måste se den spännade fortsättningen.

Vid nio (nånting) ska Karolina höra av sig och det är det min kväll hänger på:-) Hoppas att hon inte har alltför kul på sin kusins student utan att hon kan tänka sig att ta sig an en ensam själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0